ackadacka

Myspys!

Publicerad 2009-03-05 15:53:04 i Allmänt

Idag ska jag ha myspys här hemma själv. Jag hoppas dock att mamma kommer förbi. Första matchen mellan Frölunda och Luleå spelas idag, självklart borta. Ikväll börjar hockeyn på riktigt. Och med den vanliga (o)turen så går inte matchen på någon vanlig kanal utan på PPV! What the fuck!!! 140:- kostar det, men det är det värt. Man måste ju se första matchen. Jag hoppas Freddan gör mål. Stötte på Janne Niskala från frälunda igår i mataffären.=) Bor en del känningar här uppe i Lunden. Bland annat Göenn Hysén.=)

Jag gick hem kl 14.00 idag. Det är jag värd efter den senaste tidens jobbdagar. Sjukt skönt att komma hem i tid. Att kunna sätta sig och käka middag och slappa. Inte bara komma hem, kolla på tv och sova. Funderar på att färga håret också. Jag får se vad jag hinner med. Var förbi 4GOTT med Jessica förut och köpte lite godis till ikväll. Har en känsla av att det kommer ta slut innan matchen. Hahaha! Som vanligt i dett hem.
 
Nu är det dags för middag. Linssoppa med ostmackor!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela