ackadacka

Ledig och hurtig!

Publicerad 2009-03-07 11:38:59 i Allmänt

Vaknda 09.00 och var pigg som fan. Gött! 12 timmars sömn var precis vad jag behövde.=) Gurra och jag gick på en 45 min promenad och käkade en jätte god frukost. En sån där riktigt lördags frukost med nybryggt kaffe och ägg. Snart kommer mamma och hämtar mig. Ska hjälpa min mormor som sagt. Sen blir det middag med mamma och lasse här hemma innan hockeyn. Funderar på att gå ner till bolaget och köpa några bärs ocså. Kan ju vara gött innan hockeyn!=)

Nu måste jag duscha innan mamma kommer.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela