ackadacka

K som i Kurs!

Publicerad 2009-03-02 07:10:08 i Allmänt

Idag ska jag på kaffekurs/utbildning. Kul kul! Men hellre det än att sitta i mitt diskrum och göra månadsarbete. Detta får vänta till imorgon. Känner mig betydligt bättre nu. Skönt! Jag och Gurra har nämligen jättemycket att göra i veckan. Vi ska fixa till datarummet och gästrummet. Snart kan nog en inflyttningsfest passa in. Wiiee! Gurra fixade bordet igår. Och det blev jättefint. PHU! Vi käptejättefina gardiner igår också. Så nu i veckan ska vi hämta slagborren och sätta upp gardinstänger. Känns lite naket utan gardiner.
Igår blev det inte så lugnt som jag hade räkna med. Vid tolv åkte vi och sålde Gurras motorcykel, sen storhandling på ica och sen middag hos svärföräldrarna.=)
Jag läste ut boken SMUTS igår. Typ första boken jag läser ut på hur länge som helst. Det är så skönt att läsa, speciellt på kvällen. Vaknade 06.45 och var pigg som fan. Har börjat på en ny bok nu: Parasiten av fredrik ljung.
Ska försöka lägga undan massa pengar denna månaden. Ska inte gå ut en enda gång och inte spendera en enda onödig krona. (brukar ju gå sådär) Usch ångest!
Dags att fixa sig iordning. Lite mascara kan man ju passa på att slänga på sig nu när man är vaken och har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela