ackadacka

Fredag!

Publicerad 2009-03-20 07:50:14 i Allmänt

Sol idag igen. Shit vad är det här? Undra hur länge det kommer vara dåligt väder efter dom här soliga dagarna. Jag ska springa ut i solen iallafall. Wiiiee! Att börja dagen med att få sol i ögonen är som att dra en lina.Hahahaha! MAn blir pigg, alert och får massa ork. Idag blir det vårskor och vårjacka. Nös som en tok i morse så halsduk är ett måste.=) Synd att jag har stygnen på hakan annars hade jag tagit halsduken som jag fick av charlotte.
Ikväll blir det lugnt som fan. God mat här hemma och ja just det TVÄTTA 17-21. Fy vad tråkigt. Får pimpla rödvin under tiden eller nåt. Imorgon har jag JOUR på jobbet och det event i helgen (ansiktsmålning). Så kameran åker med. Kan lägga upp lite bilder här på bloggen kanske.

Nä nu måste jag rusa. Måste torka håret och till och med sminka mig lite. (Det är en sjukt bra dag idag)

So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela