ackadacka

En sockerbagare..

Publicerad 2009-03-11 13:42:37 i Allmänt

Efter min promenix imorse så blev det frulle och handla middagsmat. Mamma och Lasse kommer och ska äta middag idag. Fiskbiffar (mormors hemmagjorda), citron&dill sås och pressad potatis. Och en hemlig efterätt.=) Jag utser mig själv till årets bästa dotter. Efter ICA blev jag rastlös och började baka. Drömmar och kakor med hallonsylt i. Mmm!! SKulle bakat sockerkaka också men Karin ringde och ville komma hit och fika. Så nu ska jag sätta in kakor i ugnen och sätta på kaffet.

BTW: färgade håret mörkbrunt idag också. Ska bli kul och se om gurra ser någon skillnad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela