ackadacka

Dagen i dagen!

Publicerad 2009-03-06 20:57:25 i Allmänt

Idag har vart en bra dag. Nu sitter jag hemma nyduschad och väntar på Gurra. 4 öl har jag hunnit häva i mig så lite rund om fötterna är jag.=) Jag och Axel drog till Olearys innan vi åkte hem och tjötade lite. Innan jag gick hem idag så fick jag en grillorder i köket från 4 små kickersbrudar. Den ena hade FILA tröja på sig. Hahahaha! Jag höll på att dö av skratt när jag såg det. FILA hade jag på mig när jag gick i 7-9. Typ 10 årsen. Stackars flicka. =) Dom va så kaxiga, dom sa att dom skulle ge sig på mig. Varseguuuuud!! Rebin som stog i kassan sa: Ehh tjejer ni vill inte bråka med henne, hon e typ dubbelt så lång som er. Hahaha! Min favvomedarbetare!
Normala människor fattar inte vad det är för typ av människor vi jobbar med i Nordstan. Man borde fan få ett tillägg för idioterna man möter varje dag. Det finns dock undantag men detta sker inte ofta.
Idag kom det fram en jätte söt liten gubbe och visada sitt körkort för mig. Stiligt sa jag och han såg lite stolt ut. Det roliga var att han trodde att han var på Forex. Han frågade om han kunde ta ut pengar? Nej sa jag och försökte förklara att detta var en restaurang, inte en bankomat. Efter en stunds velande så visade det sig att han skulle ta ut pengar på forex. Han va så söt. Sen kom han tillbaka och frågade om jag hade hans körkort. Då fick jag öppna hans plånbok och visa att han hade stoppat ner sitt körkort i en ficka där.
Inget i hela världen kan förvåna mig efter 6 år på donken!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-03-06 21:15:18

Ähhhh,man behöver inte jobba på McDonalds för att träffa idioter,räcker att sälja en bil på blocket...

Läs min blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela