ackadacka

Bamsefrukost!

Publicerad 2009-03-04 07:20:13 i Allmänt

Det finns inget bättre än att starta dagen med en supergod frukost! Idag blir det frallor (hembakta förstås) med ost, the och ägg med kaviar. Mmmm! Synd att man ska jobba, hade kanske blivit en bra dag annars. Känns som att det är det enda man gör. Jobbar äter och sover. Tråkigt som fan men vad ska man göra? Man måste ju ha deg.=)
På tal om pengar. jJag ska spara fett mycket pengar till sommaren. Jag ska ha en lååååång semester. Minst 6 veckor sammanhängande. Har aldrig haft mer än 2 veckors semester. Så jag längtar redan. Jag hoppas jag får tillbaka lite pengar på skatten också. Ger 500:- i frivillig skatt varje månad. =)
Dagens planer är att jobba 9-15 på golvet, sen assmöte, sen handledarmöte och sist men inte minst: umgås med min älskling som jag inte träffade igår. Somnade 20.45 och han var på massa träningar. Jag ÄLSKAR att ligga i sängen. Läsa, pilla med datan eller bara kolla i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela