ackadacka

090314

Publicerad 2009-03-14 16:14:16 i Allmänt

Nu har jag kommit hem från jobbet. Helt stendött  var det så jag gick hem vid halv tre. Handlade räkor, krabba och massa gott till det innan jag åkte hem. En STOR påse godis slank ner i korgen också. Ikväll ska det mysas.=) Jag måste spara mina krafter för imorgon väntar en viktigt hockey match mot Frölundas U9. Jag ska vara med och spela. Hahaha! Hur fan ska detta gå? Vad har jag gett mig in på?
Det ska faktiskt bli jävligt roligt. Alla föräldrar som vill, får vara med och spela. Jag kommer ta med mig kameran och lägga upp korten på bloggen imorgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela