ackadacka

Söndagsångest..

Publicerad 2009-06-07 14:34:20 i Allmänt

Jag är nog inte ensam om att ha ångest varje söndag. Man sitter framför tv´n och vill inte lägga sig för man vill inte up och jobba. Måndagar är ju värsta dagen i veckan också. ALLT händer på måndagar. Försenade varor, VAB, sjukskrivningar osv. Jag tror dom flesta känner igen sig när dom läser detta. Men idag har jag ingen söndagsångest för jag har SEMESTER!! Mohahahaha!!
Gött som fan. Gurra lagar värsta goa maten och jag sitter bara och väntar. (som vanligt) Imorgon ska jag sova ut och bara njuta av att ha semester. Panerna för veckan blir att träffa Karin, Maria och Hanna. Och dricka massa Rosé utomhus om vädret tillåter. Nu blir det mat!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-07 15:58:11

Nu har det kommit en blogg om självförtroende!Det jag vill med min blogg,äre precis det - stärka andras självförtroende.I bloggen kan man läsa intervjuer med folk med olika dåliga självförtroende,man man få tips och råd hur man stärka sitt eget,eller tillomed sin kompis självförtroande.Läs också min egen histora om när mitt dåliga självförtroende som fick mig på självmords tankar.Det finns folk som verkligen behöver detta!Besök den,det gör ingen skada.Detta SKA ge en effekt,men då åste vi hjälpas åt..

http://jjuno.blogg.se

//TACK SKA DU HA!!

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-06-07 18:12:50

SVAR: jo de är sant :D

rösta gärna på mig, kolla tre inlägg neråt på min blogg.

men rösta bara om du tkr jag är värd det ^^

Postat av: Jenilitaa

Publicerad 2009-06-07 19:52:11

Hej gumman!



Ja köpte dom o ett par svarta i vero moda affären i borås. Det står att dom e från pieces accessories.. Jätte söta tycker ja hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-08 15:43:17

Nu har det kommit en blogg om självförtroende!Det jag vill med min blogg,äre precis det - stärka andras självförtroende.I bloggen kan man läsa intervjuer med folk med olika dåliga självförtroende,man man få tips och råd hur man stärka sitt eget,eller tillomed sin kompis självförtroande.Läs också min egen histora om när mitt dåliga självförtroende som fick mig på självmords tankar.Det finns folk som verkligen behöver detta!Besök den,det gör ingen skada.Detta SKA ge en effekt,men då åste vi hjälpas åt..

http://jjuno.blogg.se

//TACK SKA DU HA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela