ackadacka

Göteborg - bästa stället på jorden..

Publicerad 2009-06-29 17:35:07 i Allmänt

Kom precis hem från en tur på havet. Har bränt mina axlar lite men det känns ok ändå. Smörjde ändå in mig med faktor 20. Sånt som händer. Går man på stan nu så ser man folk som verkligen har bränt sig, som små polkagrisar.=) Göteborg måste vara bästa stället på jorden. Idag var vi ute i skärgården och det är så himla fint. Jag älskar verkligen att vara på havet. Salt och friskt!! Idag blir det nog bio, Transformers 2 (kommer inte på vad den heter)!! Imorgon blkir det sol, bad och middag hos mamma och lasse. Då ska jag bada. Om jag vågar!=) Nu blir det sallad!
Ha det bra i solen!

Kommentarer

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-06-29 23:51:22

ha ha jag garvar varenda gång!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-30 20:00:52

Göteborg är bäst ja! Och hoppas du hade en underbar resa :)

Postat av: Stephanie

Publicerad 2009-06-30 20:01:18

Göteborg är bäst ja! Och hoppas du hade en underbar resa :)

Postat av: Alina

Publicerad 2009-07-02 21:08:32

hoppas du haft en bra dag sötnos! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela