ackadacka

Fixa och dona..

Publicerad 2009-06-03 09:55:09 i Allmänt

Vaknad för en halvtimma sen. Så himla skönt med sovmorgon. Jag börjar inte jobba föräns kl 15 idag. Gött gött! Har precis käkat frukost och druckit massa kaffe. Älskar kaffe! Idag ska jag städa här hemma och gå upp på vinden och fixa. Har lite sommarkläder liggandes där som jag ska ta ner. Jag fick inte plats med kläderna i garderoberna när vi hade flyttat in, men nu har vi en extra byrå som jag kan knöka full. =)

Jag och Gurra har kollat runt på resor. Vi har hittat en resa till Azorerna. Om man åker dit så finns det tusen saker att göra. Det vill säga att det blir ingen bara-ligga-vid-stranden-och-njuta semester. Det finns nämligen massa roliga saker att göra och att se. Jag är mer typen som vill ligga och dricka drinkar och kedjeröka vid stranden medans Gurra vill se lite mer och hitta på roliga utflykter. Så vi får väl se hur vi ska göra. Vi får helt enkelt kompromissa.=)

Nä nu mpste jag ta tag i lägenheten. Bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela