ackadacka

Dålig uppdatering..

Publicerad 2009-06-01 21:34:54 i Allmänt

Har inte haft tid att blogga i helgen. Fullt upp med att jobba och fira mors-dag. Mamma blev jätteglad för lyktorna jag köpte till henne på balders hage. Idag uppstod en väldigt väldigt pinsam situation på jobbet. En kille i 25 års åldern kommer in i butiken.

(Killen) -Hej, jag skulle vilja ett paket profil.
(Jag) - Ehhh.. Vad?
(Killen) - Jag skulle vilja ha ett paket profil.
(Jag) Jag kollar på killen och fattar verkligen ingenting. Vänder mig om och kollar på tobaken. Tänkte att det var ett nytt märke på cigg eller snus. Sen fattar jag! - Jaha ja! Ehh.. trodde det var tobak du skulle ha.
(Killen) - Ja det är ju nästan samma sak..
Killen skall betala och det funkar inte. Jag tycker det är as jobbigt och vill typ bara gå därifrån. När allt väl är klart så kläcker jag ur mig:
(Jag) - Ha en trevlig kväll.
(Killen) - Det kommer jag att ha. Hahaha!!
Då höll jag på att dö IGEN!

Jag måste snacka med min chef imorgon om att vi ska sluta sälja kondomer. Jag klarar det inte!! Tycker det är så jobbigt. Det och porrfilmer!  Jag rodnar typ när jag skriver det. Fy farao!

Nu ska jag smörja in mina brända axlar!

Cioa!

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-06-02 15:19:47

Haha, gud va pinsamt. Men ganska roligt i efterhand säkert ;)

Postat av: kakan

Publicerad 2009-06-03 20:16:22

Ha ha... jag vet, har jobbat i kiosk när jag bodde i falkenberg...

Då kom det e man och frågade efter "aktuellt rapport". Jag vände mej mot de vanliga tidningarna och tittade som ett fån.. Hittar inte den, då frågade jag om vi brukade ha den.. Då ser jag att han e helt röd i ansiktet... "den står där borta" säger han och pekar mot porren! Jag höll på att dö!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela