ackadacka

Bra början på semestern..

Publicerad 2009-06-06 10:14:09 i Allmänt

Igår slutade jag jobba vid 12. Jag fick min ledighet efter många om och men. Gurra och hans gröna pals hämtade upp mig på centralen. Efter 1.5 timmas bilresa så var vi i skövde. Har aldrig varit i skävde innan och jag måste säga att det är en väldigt fin stad/by/håla. Jag fick mig en liten rundtur på gurras jobba. =) Det kändes som att man var med mamma på jobbet första gången. Gurra berättade massa saker och pekade på allt och förklarade. Hahhaha!! Vi gjorde iordning oss och begav oss mot festen. Garden partyt så att säga. Lite väl kallt var det. Frös så in i helvete faktiskt. Men efter några öl blev det lite varmare. Grillbuffe, poängpromenad och liveband. Mycket lyckad kväll. Fats vi var tvugna att dra tidigt. 22.15 gick tåget hem.
Idag blir det bröllop kl 15.00. Va fan ska jag ha på mig? Klänning? Kjol? vilka skor? PANIK!! Det är kallt som fan ute. Gurra ska ha på sig värsta snygga uniformen från sitt jobb. Jag får väl slänga på mig någon gammal trasa här hemma. Måste ta tag i detta NU!!

Kanske lägger upp lite bilder senare=)

Kommentarer

Postat av: Mammse

Publicerad 2009-06-06 10:53:43

Gumman du är ju fin i allt!!

Puss på dej och hoppas att ni får trevligt!!

Postat av: HANNAH

Publicerad 2009-06-06 12:49:41

Vad ska jag lägga upp för bilder menar du? :) Puss!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-06 14:21:15

Hej Hej :)



Vill du bli fotograferad och få bilderna redigerade för bara 50 kr?



Kolla in min blogg, chaosphoto.blogg.se kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela