ackadacka

Äntligen måndag..

Publicerad 2009-06-08 09:34:07 i Allmänt

Det är första gången jag kommer tycka att det är skönt med måndagar. Idag skulle jag egentligen tvättat och fixat här hemma. Men det sket sig. Lina ringde och frågade om jag ville komma hem till henne. Lilla Lokegrisen har ramlat och slått i huvudet så hon måste vara hemma med honom i 4 dagar. Stackars liten. Han har bandage på huvuvdet. Lilla plutten. Jag ska även in till solresor och boka bil som vi ska ha när vi är utomlands. Tjoho!! Längtar!!!!
Solen skiner ute idag. Gött tänkte jag när jag vaknade. Idag kan jag steka. Men det är typ 15 grader ute. Brrr!! Det blir ingen stekning för min del. Kanske en promenad eller nåt senare. Nu ska jag lämna tillbaka filmen vi hyrde igår och ta bussen hem till Lina.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Steph

Publicerad 2009-06-08 14:42:04

Skönt att du äntligen har semester. Här är det stekhett, 30 grader utan vind. Vad sägs om det? Hälsa Lina och Loke stackaren så gott!

Postat av: nina

Publicerad 2009-06-08 16:51:18

sv, ja visst är dom=)

Postat av: Ante

Publicerad 2009-06-08 17:25:52

Hej, tack för att du tittade in på min blogg.

Jag vet inte exakt när den kmr att släppas, men det är troligen, enligt alla spekulationer hit och dit, Denna månad eller i början av Juli den kmr släppas. För dom med 2:a generationens iPhone är denna uppdatering GRATIS. För mer info, följ gärna dagens event LIVE på http://www.macworld.se/live . Eventet börjar 19:00 /Ante

Postat av: Bloggsatt

Publicerad 2009-06-08 19:15:40

Hej! :)



Du har blivit bloggsatt på Bloggsatt.se!



/Bloggsatt - Betygsätter bloggar

Postat av: Johanna Månsson

Publicerad 2009-06-08 19:44:06

Härlig blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela