ackadacka

090611

Publicerad 2009-06-11 18:04:15 i Allmänt

Nu är jag trött. Gurra ska snart dra till träningen. Då blir det lugn och ro en stund. Fast jag får skylla mig själv. Det var jag som övertalade Gurra att köpa Guitar Hero Metallica i stan förut.=) Jag agerade mickstativ till en låt förut. Hahaha!!

Dagen har sett ut så här:
Efter en mycket god pannkaksfrukost åkte jag och Gurra in till stan och kollade lite. Och för en gångs skull så handlade Gurra mer än mig. Jag köpte en Longchamp väska på NK. Jag har ju en rosa redan som jag fick av Challe men har tröttnat lite på den rosa färgen. Har använt den rosa väskan så mycket så den är alldeles smutsig och äcklig. Måste tvätta av den någon dag.  Är supernöjd med väskan och vill ha en till.=) Typ en röd eller beige. Får kolla på Azorerna om man kan hitta en fake. Hahaha!!


Erkänn snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela