ackadacka

090609

Publicerad 2009-06-09 09:33:08 i Allmänt

Andra dagen på semestern! Igår var jag hemma hos lina och loke. Idag ska lina och loke komma hit. Loke är världens sötaste unge. Han berättade för mig igår när han ramlade och att ambulansen kom och att doktorn fick kolla på hans huvud. Mamma körde ambulansen sa han. Hahaha!! Så söt! Det är så underbart att höra när en 2 åring pratar. Jag måste ta tag i städningen här hemma innan dom kommer. Golvet är inte ok.=) Fram med dammsugaren och på med lite kläder. Ska ta lite kort idag också som jag lägger upp ikväll!

Kommentarer

Postat av: steph

Publicerad 2009-06-09 15:42:51

Gullig han är. Barn är för underbara! Spela in en video, vill se!

Postat av: lina

Publicerad 2009-06-09 19:12:22

min lilla kille. fika hemma hos ac är alltid bra är man är skadad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela