ackadacka

Lördags-mys!

Publicerad 2009-07-25 20:55:02 i Allmänt

Nu ska jag göra ostmackor och thé. Jag kom precis hem från jobbet och ska bara slappa. Jag är själv ikväll, så jag ska måla om naglarna och kolla på film. Lite ego-mys hemma är aldrig fel.

Gjorde min dagliga träning imorse, fast jag ökade nivån på maskinen 3 grader och körde på som vanligt. Phu! Jag kan säga att det droppade svett om mig. Imorgon blir det paus men på måndag kör jag igång igen. Då ska jag träna innan jobbet. Dvs att jag måste träna vid 7 på morgonen. Längtar redan!

På tal om annat. Augusti kommer bli en tråkig månad. Jag betalade mina räkningar förut och kom fram till att jag är pank som en kyrkråtta. Så denna månaden blir det jobba jobba och jobba. Ska försöka jobba alla mina lediga dagar så jag kan få ut en fet lön nästa månad. Hela dagen hart vart deprimerande för detta. Inga pengar = inget kul! Så är det helt enkelt. Accessories ska ju öppna i nordstan också. Får fönster-shoppa helt enkelt. Buhuu!! *gråter* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela