ackadacka

Grym helg..

Publicerad 2009-07-20 10:10:29 i Allmänt

Denna helgen gar verkligen varit super bra. I fredags blev det grillfest och mega utgång. Först gick vi till nivå (var tvungen att dansa lite), sen dancing dingo (varför variera sig?) och vi avslutade kvällen på Rock baren. Gillar inte rockbaren alls. Det luktar fan illa där inne. En blandning av hårdrockare, svett och piss. På rock baren träffade vi Jocke och hans polare. Det slutade med att vi stog utanför och pratade till 4 på morgonen.=)=) Behöver jag berätta hur jag mådde dagen efter? Jag och gurra låg på soffan, käkade kinamat och slappade. Igår var jag, gurra och robin på gamla ullevi och kollade fotboll. Bra söndagsaktivitet. Idag ska jag jobba 13-21. Innan det ska jag fixa här hemma.

Bilder från helgen:


Chill i Jannikas trädgård


Sanna och Jasper


Gurra och Ludde


Daniel, Jannika och Eddie


Hanna och Malin på Nivå


Erica, Hanna, Malin och Carl på Nivå


Jag och Hanna


Pernilla och söta Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela