ackadacka

Från chill till stress..

Publicerad 2009-07-13 15:25:55 i Allmänt

Hanna messade imorse och undrade om jag ville fika med henne och malin. Njae tänkte jag, det hinner jag inte. Jag tvättar ju till 17 och sen måste det hönga till 18 för att det ska bli torrt. MEN sen ringer malin och säger att det är alkohol med i bilden. Klart jag hänger på. Hehe!! In i duschen, borsta tänderna och slänga ihop något snabbt. Tacka gud för couscous och halvfabrikat. Så nu sitter jag här och svettas, duschen kändes lite onödig. Ska slänga in underkläderna i torkmaskinen och sen fixa iordning mig. Och innan jag drar måste jag hämta kläderna (som inte alls komemr vara torra). Måndags-vin i like. Men det får inte bli sent. Ska jobba imorgon, 6-13.
Ha det fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela