ackadacka

Bilder från Azorerna:

Publicerad 2009-07-05 19:34:51 i Allmänt


Fina byggnader i stan


Jag i "djungeln"

Gurra långt långt ner i "djungeln"

Riktigt häftigt

Jag sitter i ett MEGA träd. Sjukt stort träd!

Jag håller på att hoppa i poolen

Jag bjuder på denna bilden.=) Solning är ett måste på semestern.

"Trottoarerna" var smala jätte smala

Gurra dricker den inhemska läsken Kima som är en passionsfruktsdricka.

Dragspelsmusik på torget. ALLA var där!

Här kör vi in i molnen på ca 800 meter över marken. Läskigt som fan!

Gurra står i molnen!

Lagoa da fogo som betyder eldsjö. Grym utsikt!

Branta klippor längs kustvägen.

Det finns massor av bilder men detta får räcka. Det tar sån himla tid att ladda upp!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela