ackadacka

Värsta fina dagen!

Publicerad 2009-01-07 11:12:26 i Allmänt

Vaknade för en stund sen. Kollade ut och det är strålande väder ute. Wiiiieee! Skridskoåkning på heden it is. Men innan det blir det NK rean, köpa present till Linda och skriva kontrakt på den nya lägeneheten. Vilken dag. Madde möter upp oss på heden vid halv 2. Ska bli så kul. Var flera årsen jag åkte skridskor. Tur att Gurra tränar barn i hockey så han kan lära mig.=) Efter heden blir det fika och dricka varm choklad på nagot fik med madde. Ikväll blir det go middag. Vet inte riktigt vad jag (rättare sagt Gurra) ska göra men jag är sjukt sugen på potatisgratäng. Ica maxi here we come.

Nä dags att dra sig ut i kylan. Kameran följer givetvis med.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela