ackadacka

Söndag!

Publicerad 2009-01-11 10:51:55 i Allmänt

God morgon! Fy farao vilket äckligt väder det är ute. Grått, blåsigt och kallt. Gött att sitta inomhus och käka mackor och dricka thé. Jag hade tänkt åka skridskor på heden idag. Ta med mackor och varm choklad. Men det får väl vänta. Tråkigt! Istället kommer nog dagen att ägnas åt att packa. Gurra har inte börjat packa någonting. Jag packade ner lite småsaker igår. Får lite panik! Vi flyttar liksom om 2 veckor och Gurra börjar jobba i Skövde imorgon (långa sena dagar för honom). Jaja.. får väl packa själv annars. Så tråkigt bara men jag får väl sätta brittan på högsta volym.=)

Gårdagen var bakfull och törstig. Var i Hovås och kollade när Gurras U15 spelade. Dom förlorade. Tråkigt. En kille i hovås laget fick hämtas med ambulans. Stackarn! Jonas Johnson och Pär Edlund är tränare. Cooolt! Det var en del föräldrar som var där och kollade. Reagerade på att alla var lugna och tysta. Om jag någonsin kommer bli hockey morsa (vilket jag till nästan 100% kommer att bli) så kommer jag nog stå och gapa på domaren och bli tokig på småsaker som händer på isen. Hahaha! Jag ser det framför mig. Man blir ju så inne i macthen. Stackars barn!

Heden blir det ända, dags att fixa mackor och varm choklad!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela