ackadacka

Nästa: stjärnor på is?

Publicerad 2009-01-07 21:57:38 i Allmänt

Jag, madde och gurra skulle åka skridskor idg vid halv 2 tiden. När vi väl kom dit (madde kom 13.50) så visade det sig att dom skulle spola isen i 1 (1) timma. What? Tar typ 5 minuter i scadinavium. Så fik condeco blev det. Åt en jätte gof champinjon soppa. Mmmm! Passade perfekr med tanke på det kalla vädret ute. När vi var på condeco så berättade jag för Madde om baldershage. Det skulle jag inte gjort. 10 min senare stog vi med en överfull korg inne på baldershage. =)
Hittade massa fina saker. Det bästa med baldershage är att det inte kostar så mycket. Typ som Grandmas. Det är nästan samma saker men dubbelt så dyrt. Efter baldershage så kom vi på att anledningen till att vi äri stan är för att åka skidskor. Mot heden igen. Men det hände en sak på vägen. Vi gick förbi panduro. Oooops! We did it again. Efter 30 min inne på panduro så satte vi på oss sidolappar och tog stora steg mot heden. 16.30 var vi på heden. Hahahaha! Vi som skulle vart där 15.00. Well well! Jag har nog inte åkt skridskor på 10 år. MINST!!!! Trodde jag skulle ramla hela tiden men icke! Hade gurras gammla skridskor och raggisar. Gick som en dans. Jag och madde åkte som isprinsessor.*L*
Kolla bara här:

En nervös ACE

Isprinsessan Madde!

En och annan vurpa blev det =)

Är det en snögubbe eller är det madde? *asg*

Varm choklad var vi värda, efter 20 min åkning!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela