ackadacka

Lugna gatan!

Publicerad 2009-01-03 09:43:30 i Allmänt

Nyår var jätte trevligt. Massa god mat (bara fisk och skaldjur) och trevligt sällskap. Somnade väl vid 02.00 och lika bra var väl det. Jag och Jasper inventerade dagen efter på jobbet. Lugn och skön nyårshelg.
Jag skulle ha jobbat idag men tog ledigt då jag jobbade 13 timmar igår. Va helt död när jag kom hem. Idag blir det slappa hemma och ut på stan och käka middag med baby. 18.30 är det hockey. Wiiiiee! Kommer bli lika kul som vanligt (om dom vinner). Ska till och med ha på mig frölunda tröjan idag. Ja jag vet att det är geek varning men det skiter jag i. Kollade på årets utomhus match i NHL på tv igår. Coolt som fan. Kommer bli fett kul när frölunda möter färjestd på Ullevi nästa år.  Nu står Gurra och gör smoothie till mig i köket. Blir mega frukost nu.

Ha en bra Lördag allihopa!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2009-01-03 09:59:27

Frölundatröjan ska alltid vara på!!!!!

"GEKVARNING"?????

Syns i kväll,VF forever...



//M//

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-01-04 22:22:02

hahahhahahhah säj wääääät? va du me i deras fan culb?



hahahhahhahha fan va gulligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela