ackadacka

Hoppas Hoppas!

Publicerad 2009-01-06 21:07:40 i Allmänt

Imorgon är  jag ledig. Ska jobba på Lördag istället. Så imorgon ska jag och gurra åka skridskor på heden. Hoppas det blir bra väder. Just nu blåser det och regnar som fan ute. Gött att sitta inne och dricka thé. Jag och Hampus gjorde en grym stängning idag. Sanna du är skyldig mig en tjänst.=)
Ska försöka hinna in en sväng på NK rean också. Hann ju inte riktigt det idag. Småkronorna förlorade JVM finalen inatt/imorse. Tråkigt som fan. Jävla idiot domare. Någon hade kastat ketchup på den Kanadensiska ambassaden i stockholm. Hahaha!
 
Nu är det dags för en dusch och sen sova, är helt slut!

BTW: Är med på bloglovin.se och i love it. Hur enkelt som helst när man kommer hem från jobbet och läsa alla ny inlägg. Skaffa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela