ackadacka

Heja småkronorna!

Publicerad 2009-01-05 22:15:39 i Allmänt

Just nu sitter jag hemma själv och dricker thé. Småkronorna spelar kl 01.30 inatt. Phu! Ska taktiksova en stund innan. Ska ju jobba imorgon. =( Jag och challe var inne på Raglady idag. Hittade ett jättefint armband som jag ska köpa till mig själv i försenad julklapp. Så här ser det ut (fast lila i bokstäverna):

Såååå snyggt! Köpte en rosa extern hårddisk i Lördags. Jättefin och lite. Självklart rosa.=)
Jag kommer nog slänga in ett inlägg till idag. Kanske ska fixa till min blogg lite, typ skaffa bloggkoll och sånt. vi får väl se. Blev helt plösligt lite piggare nu. Det beror nog på att jag kom hem och satte mig vid min underbara data. Nu är det dags för bloggläsning!
<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/461462/ackadacka?claim=dxb64kkdcqp">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela