ackadacka

Förflytt!

Publicerad 2009-01-31 16:27:03 i Allmänt

Nu sitter jag och Gurra hemma hos Linda och Matthias och kollar på matchen. Känns konstigt att inte vara på matchen när dom spelar hemma. Gurra har precis ätit en hel Ben&jerrys glass. Haha! Nytt världrekord tror jag. 11 min tog det. =)
Jag är helt slut idag. Kl 09.00 var vi på tippen och lämnade skit. När vi kom hem så insåg vi att vi hade glömt hälften. TYPISKT! Sen åkte vi till mamma och lasse i torslanda för att hämta mina grejjer och ett köksbord. Mamma bjussade även på frulle. Sen åkte vi till Guldheden och hämtade ännu mera grejjer. Jobbigt var det. När vi kom hem fyllde vi nästan hela kärran. Hungern tog över och det blev BK till middag. Sista natten i kallebäck idag. Imorgon blir det en tuff dag. Massa flytt och städ väntar. Tur att jag är ledig hela veckan.=)

Nä dags att kolla på hockeyn och mysa med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela