ackadacka

what to do?

Publicerad 2009-02-05 18:06:09 i Allmänt

Nu sitter jag här vid datan igen.=) Gurra lagade jättegod mat till oss. Han är så duktig. Gurra är i ishallen och jag är uttråkad. Vette fan vad jag ska hitta på. Diska står högst upp på listan men sen? Funderar på att koppla in tv´n. (nej inte 46 tums tv´n utan den vanliga, gurra hade blivit galen om jag hade öppnat kartongen och tagit ut tv´n) Det är faktiskt typ 10 dagars sen jag kollade på tv. Inte likt mig. Är tvholic. Vi var i tapetbutiken förut och bestämmde tapeter. Längtar tills alla tapeter sitter uppe och man kan börja fixa iordning resten av alla rum. Svängde förbi bratells och köpte en klädhängare och en tavelram. 90:- gick det på. Billigt och bra!
Nä dags att diska och installera tv´n.

Hejrå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-05 20:18:15

Fy fan visst är väl disk för jäkla trökigt

Postat av: Mamma Milla

Publicerad 2009-02-05 20:18:29

Fy fan visst är väl disk för jäkla trökigt

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-05 22:30:20

Det gör jag men tråkigt med dåligt väder i alla fall!

Postat av: Olivia Hagelin

Publicerad 2009-02-05 23:54:24

oj tio dagar, värre än mej ;) haha, kram http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-06 06:11:43

En diskmaskin måste stå högst upp på prioretetlistan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela