ackadacka

Pics

Publicerad 2009-02-04 10:22:25 i Allmänt

Här är lite bilder från lägeneheten. Dom är tagna i söndags (samma dag vi flytta in) med min usla iPhone kamera:


Vardagsrummet (skall tepetseras om)

Hallen (skall också tapetseras om)

Köket (funderar på att måla det vitt)

Garderoben i sovrummet

Sovrummet (skall tapetseras om)


Ett av dom två små sovrummen, dom är typ lika stora fast det andra rummet har ingen balkong. (dessa skall också tapetseras om) Ett rum ska bli kontor och det andra ska bli gästrum.

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-02-04 10:25:27

Sv: Japp.. rejält schema, och för att göra saken ännu jobbigare.. :P så har man även en skola att sköta.. men men, nyinflyttad om man ser på bilderna eller?

Postat av: Mattias, KAKHUSET

Publicerad 2009-02-04 12:30:03

Vilken härlig lägenhet och kul med nytt antar jag! :) Själv längtar jag tills jag ska flytta in i min nya lya i mars(inte för att jag har hittat den än men inflyttning i mars blir det :) )

Hälsningar ifrån Kakhuset!

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-02-04 15:03:28

Jo d e verkligen skönt att man kommit vidare.

När jag träffar på kompisar från förr som fortfarande håller på med det livet så blir jag bara trätt,trött o ledsen..för att dom inte fattar att dom inte kommer nån vart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela