ackadacka

Öhhhh...

Publicerad 2009-02-09 19:23:33 i Allmänt

Kul att börja jobba igen.*not* Försökte mitt bästa med att håll minen uppe på jobbet. Danne och Challe kom förbi en snabbis och sällskapade. Man ska vara glad att man har ett jobb, nu i lågkonjan. Hela lägenheten ser ur som fan. Papper på golvet och spackel på alla väggar. Tur att man kan sitta i köket och mysa. På torsdag sa målarna att det ska vara klart. *hoppas* Knäppt att man ändå längtar hem till lägenheten, även om den ser ut som en krigszon. Veckan är fullspäckad.
Tis: Hockey
Ons: Second hand affären har öppet så jag måste dit en snabbis efter jobbet.
Tors: Middag med jobbet på Farellis. (och hockey, men jag ska inte gå)
Fre: Dubbelbokat mig på två saker. FAN!! Ska klura ut hur jag ska göra.
Lör: Alla hjärtans dag. Blir nog inget extra gulligull för det, vi får se.=) Jag har jour på jobbet och ska på 2års kalas.
Sön: Jour på jobbet= Massa kaffe.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela