ackadacka

Nya upptäckter:

Publicerad 2009-02-21 15:18:49 i Allmänt

Idag när jag har var i stan så upptäckte jag massa ny roliga affärer som jag och challe kan fynda i.=) Och snäll som jag ör så delar jag med mig av dessa till alla:
¤ En grym butik i haga med massa snygga armband. (Lite som raglady fast billigare)Kommer inte ihåg namnet.
¤ Prickig katt har en en loppis på vinden varje lör och sön. Där säljer dom second hand blandat med gamla saker från butiken. Hur mysigt som helst!
¤ Retro Beoynd ligger inne på Top Shop på undervåningen. Helt underbara kläde och accesoarer.
¤ Myrorna öppnar en ny våning. Wiiiee! Tjuvkollade upp och det såg rikgtigt lovande ut. Dom öppnar 23/2.Spring spring!

Kommentarer

Postat av: Challe

Publicerad 2009-02-21 21:12:40

När shoppar vi ? ( fniss )



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela