ackadacka

Middag och grejer!

Publicerad 2009-02-19 17:57:50 i Allmänt

Kom till jobbet i morse och öppnade mailen. 20 nya mail. Phu! Claes hade skickat ett mail där det stog att det var middag hemma hos dom. Inget annat skrev han! Inte när och inte vilken tid! Hahahaha! Typiskt claes. så om en timma ska jag åka till mina chiefer och käka middag. Alltid lika trevligt. Brukar dock bli lite mycket alkohol. Hahaha! Som vanligt med andra ord. Maten är alltid supergod också. Sist käkade vi en jättegod sallad med kyckling, soltorkade tomater och sparris. Mmm! Jag har med mig kameran så jag komemr dokumentera allt.=)

Kommentarer

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-02-19 18:13:43

Jo men d e precis så jag ser på d oxå.

Men d e tydligen omoraliskt,oetiskt och svingt att tänka så.

So come join the club.ahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela