ackadacka

Lördag-allahjärtansdag-förkyld

Publicerad 2009-02-14 08:34:19 i Allmänt

Vaknade 08.00. Kände mig pigg som fan, tills jag gick upp ur sängen. Då kännde jag av förkylningen. Huvudet känns som en melon och snoret rinnner konstant. Fy fan! Mår skit. Men in till jobbet måste jag. En stund iallafall. Sen blir det hem och vila. Tror faktiskt jag skippar Lokes kalas. Jag får se hur jag känner mig senare men just nu vill jag bara ligga hemma. Hockey ikväll. Hade tänkt att åka hem till Matthias och Linda men vi får se hur det blir med det. Nu måste jag fixa iordning lite hemma och sen dra till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela