ackadacka

Jag kan andas..

Publicerad 2009-02-04 09:05:21 i Allmänt

Nu kan jag andas ut igen. Mina skor är nästan återställda efter gårdagens vinincident. Har haft sjuka drömmar inatt om att jag har mördat en kille, kan det bero på min oro för skorna? *L* Vette fan. Sitter nu och dricker kaffe och läser bloggar. Bev glatt överraskad när jag gick in på min blogg och hade fått 4 kommentarer på detta inlägg från random människor. Roligt som fan. Idag blir det att utforska gatorna utanför mer. Jag och madde drog några affärer igår. Den här: bagaren och kocken  affären ligger högt på listan. Dom har jättefina köks grejer. Present till min lilla prins Loke som fyller 2 år står ochså högt upp på listan. Tvätta ska jag också göra. Kommer dock inte ihåg vilken tid, får springa ner i pyjamasen och kolla sen. Nu dags för frulle.


Ciao!

Kommentarer

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-02-04 10:08:20

HAHa ja visst är den! Jag kan inte leva utan eggs and milk haha men det kommer troligen bli min död om jag inte söker Hjälp haha. Va har du för planer idag? Härligt att du fick ordning på Uggsen:)

Bamsekram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela