ackadacka

Inget fel på begagnat.. eller?

Publicerad 2009-02-04 21:49:10 i Allmänt

Jag älskar att hitta second hand affärer. Tycker om att gå runt och kolla på massa roliga föremål och konstiga saker från förr. Det bästa som finns är ju när man hittar ett riktigt fynd. Tex en DKNY väska för 70:-. Det är lycka. För några år sedan fick jag för mig att det var fattigt och äckligt att handla i second hand affärer. Nu är det tvärtom. Synd att man inte har tid till att gå till alla affärer 3 ggr i veckan. För det är ju då man kan hitta fynd. Jag tycker fortfarande att vissa saker köper man bara inte second hand. Typ bikinis och underkläder. Allt annat är ok. Mitt mål nu är att hitta en pälsmössa eller en cool väska. Finurliga saker till mitt underbara hem är också välkommet. Dock svårare att hitta något riktigt fynd. Men som sagt; Det gäller att leta frenetiskt. =)

Kommentarer

Postat av: JOSEFINE

Publicerad 2009-02-04 22:27:20

godnatt! :)

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-02-04 22:34:12

hej:) jag håller med dej ja va lika dan innan köpa begagnat va typ "fattigt" och "äckligt" men sen blev det trendigt haha o plötsligt ändrade man uppfattning eller iallafall vågade stå för att man faktist handlar där haha ja har dock aldrig gjort det men tänk ti samma banor som dej faktist, ska gå o leta efter en päls mössa o kanske en pälskappa i dagarna:) Den som söker finner:)

Sov gott kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela