ackadacka

Helgen som gått..

Publicerad 2009-02-15 22:46:36 i Allmänt

 Denna helgen har gått så himla fort. Igår hade jag jour på jobbet. Gjorde aen snabbinventering på förmiddagen på samtliga restauranger. Det man kollar vid jour är antal sjuka, kollar så utrustning fungerar samt dricker massa kaffe. =) Jag var trött som fan och seg i kroppen. Drog till MIO med gurra och köpte en tv bänk och beställad ett matsalsbord. Jag fick jättefina blommor av gurra och en pin som bevis på att han gett pengar till välgörenhet. Mycket bra present. Sen åkte vi hem till Linda och Matthias där vi käkade en supergod middag. Bra karlar vi har, jag och linda.=)
Idag har vi vart på IKEA och spenderat massa pengar. Roligt som fan. Ett vitrinskåp, en byråliknande möbel, en byrå till hallen och lite småsaker. Bara bra köp. Gurras föräldrar har vart här idag, linda och matthias och mamma, lasse och mormor. Fullt hus hela dagen. Gurra och matthias har byggt IKEA och det gick förvånandsvärt bra. Tack matthias för hjälpen! Nu ikväll har vi myst med dip och grönsker och kollat på våran grymma tv som har stått i kartong i snart 2 månader. Snart dax att sova. Kan behöva många timmars sömn till imorgon. Är superjobbigt att jobba när man är förkyld.

God Natt!

Bilder kommer senare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela