ackadacka

Utgång!!

Publicerad 2009-12-14 09:23:17 i Allmänt

I lördags var jag ute på krogen för första gången på 5 månader. Självklart var jag nykter. Jag kommer nog alsrid gå på krogen  och vara nykter igen. Fy farao! Ljudnivån var förfärligt hög, folk luktade så himla illa och det skulle kramas och det spilldes öl. FY! När jag stod och väntade på vagnen i brunnsparken så luktade det tom illa. Typ fylla överallt. Nä tacka vet jag att lägga sig vid 23 tiden efter att ha ätit en skål med chips.
Förfesten var trevlig (hemma hos malin och calle) och det var trevligt att träffa lite gamla tosslanda-människor på sticky. Men som sagt, detta får räcka för det här och nästa år.
Undra vad jag ska hitta på på juldagen, när alla andra går ut så får väl jag sitta hemma och kolla på tv eller nåt. Det blir nog mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela