ackadacka

Ont..

Publicerad 2009-12-09 11:25:36 i Allmänt

Jag har träningsvärk idag igen efter nattens bravader. Det är nämligen så att jag får kramp i vaderna på nätterna. Tydligen väldigt vanligt när man är gravid. Sjukt jobbigt! Jag har läst att det är vätske alternativt kalcium brist. Igår drack jag en liter vatten till middagen och jag åt ostmackor och drack mjölk till frukost. Hur mycket måste man få i sig egentligen? Jag vill veta.
Jag har skrivit klart mitt brev till FK och ska posta det i början av nästa vecka. Bara att hoppas på det bästa. =)

Snart dags att jobba..

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2009-12-09 16:52:43

Jag vet inte om det är något speciellt med "gravidkrampvader", men för något år sen fick jag det varje natt. Och precis när man vaknar till och känner att det är på G ska man dra upp foten, då går det nämligen över..

Hoppas det var ett hett tips! :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela