ackadacka

Mycket att göra..

Publicerad 2009-12-08 14:37:17 i Allmänt

Idag har jag jätte mycket att göra känns det som. Jag har jobbat 6-13, nu ska jag skriva ett brev ang HP till försäkringskassan och ikväll blir det hockey. Måste duscha och bädda sängen också och helst av allt hinna sova en stund. Brevet till FK är det som tynger ner hela dagen. Så himla tråkigt. Jag ska ska skriva om hur mina arbetsdagar ser ut. Hur mycket jag lyfter och böjer mig osv. Men men, man ska inte klaga. Jag har ju ett jobb åtminstonde.
Nu har jag precis ätit lunch och en lussekatt, dags att ta tag i dagens to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela