ackadacka

Årets julbord avklarat..

Publicerad 2009-12-15 11:30:28 i Allmänt

Det var supertrevligt på julbordet igår. Synd att man inte kan äta så mycket av det man vill. Typ korv, lax, paté, sylta, ris a la malta m.m. Jag har aldrig ätit mycket korv och köttbullar på julbord (det är lite barn-varning på det) men i år fick det bli så. Dessertborden var sjuka. Ett helt rum med godis (det kändes som att man stod i en godisaffär och plockade), ost, kaffe och ris a la malta. Så himla gött. Showen var rätt rolig med Kurt olsson i spetsen. Vi gick dock rätt tidigt, vid tio tiden.
Jag fick beröm av en tjej för mina fina klänning. =) Kände mig inte speciellt fin i min gamla klänning från Gina. Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela