ackadacka

Annandagen...

Publicerad 2009-12-26 09:20:16 i Allmänt

Jobba idag igen. Fy fan vad tråkigt! Men på ett sätt är det bra, jag slipper bränna pengar på rean. =) Igår var det jätte lugnt på jobbet men idag kommer det bli betydligt mer. REAN börjar ju idag.
Igår var vi hemma hos mamma och käkade kalkon. Det var så jävla gött. Fick massa julklappar också. Bland annat en spikmatta och en ny pyjamas. Jag och Gurra spikmattade innan vi la oss igår. Det är så jävla gött. Jag känner att jag börjar bli för tung bara. Hehehe! Känns som att spikmattan sitter kvar på ryggen efteråt.
Inatt sov jag i mina nya nya sängkläder. Längtar redan till ikväll när jag får krypa ner i sängen.
Lexington forever!

Dags att pudra näsan (skämt) och dra till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela