ackadacka

Tiden går fort när man har roligt..

Publicerad 2009-08-23 10:55:27 i Allmänt

Imorgon har jag och Gurra vart tillsammans i ett år (!?!?). Det har gått så himla fort. Detta ska firas med en sväng på stan och en god middag tillsammans. Jag kan inte fatta att det har gått ett år. 365 dagar liskom. Roligt är det iallafall.
Idag blir det att slappa och inte göra ett skit. Festen för emelie igår var jätte lyckad. Massa roliga aktiviteter och italiensk buffé. Mmmmm!=) Kul att träffa gamla kompisar som man inte sett på ett tag.
Ikväll blir det film med Jenny, Basse och Leah. Och lite frod till det. =)

Kommentarer

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-08-24 04:05:09

Wow va kul jag får gratulera er till ert första år tillsammans! Hoppas det håller i sej 100 år till:)



idag är det också ett år sedan jag fick fotboja.



Bamsekram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela