ackadacka

@ work

Publicerad 2009-04-10 21:42:42 i Allmänt

Idag gick det fett bra på jobbet. Jag är grym. Rattade runt nästan hela dagen själv. Hade hjälp i 3 timmar. Jag är bäst. Jag uster mig själv till dagens medarbetare. Hehehe! Fick dock en mindre rolig överraskning när jag kom till jobbet. För det första så fick jag inte upp dörren och när jag väl kom in så hade larmet gått på morgonen och vakterna var tvugna att komma dit. Inte bra! Kostar runt 3000:- varje gång det larmas. Ajaj!!
Imorgon jobar jag 8.40-17 sen blir det påskmiddag hos svärföräldrarna. Ett och annat ägg ska nog kläckas=). Hihi! Nu ska jag lägga mig och läsa. Ska bli så skönt att lägga sig i sängen och slappna av. Har ju vart jättespänd idag på jobbet för att jag har vart själv så mycket. Min älskling är inte hemma. Wiiiee hela sängen för mig själv. Nu ska jag knyta mig (ja jag vet att klockan inte äns tio men jag TRÖTT!!!)

Jag tackar mig själv för idag!

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-04-11 22:20:34

Va kul att det går bra på nya jobbet! fast jag måste erkänna att det kändes konsigt att se dig i "pressbyrå skjorta" och inte "donken skjorta" :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela