ackadacka

Vilket väder!

Publicerad 2009-04-04 18:13:49 i Allmänt

Gick upp tidigt som fan imorse. 07.29 för att vara exakt. Satte mig vid datan och gjorde lite pressbyrån kurser och vid 10.30 åkte jag hem till Lina. Jag, Lina och Loke gick till världens roligaste lekplats och lekte. Efter det gick vi till torget och drack kaffe. Jag mötte upp Maria och Robban i stan och drack lite böärs, sen kom sofie och rosévinet och ciggen var ett faktum. Så jävla gött va det. Sitta i solen och bara njuta. Känner att jag har fått färg i ansiktet. Kul att man hade värsta stora glasögonen på sig också. Ser ut som en panda. Hahaha!
Ikväll ska Gurra ha middag med ledarna från hockeyn hemma. Massa bärs och tjöt kommer det bli. Tur att jag har bestämt träff med brudarna. Utgång it is. Wiiieee!!!

Snuttiplutten leker i sandlådan

Söt är han, min lilla Loke

Maria och Robban på Soho

Söta Sofie

Soliga bild mot Redbergsplatsen


Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2009-04-04 21:00:35

Soho, mitt hak ju! haha... älskar det stället, vilken te bar dom har!!! haha... gott vin oxå för den delen! Har man ju blivit lite på örat ett par gånger... Nice! Dags att ha årets första grillpartaj snart va? hänga i trädgården... pussar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela