ackadacka

Tack för en trevlig kväll!

Publicerad 2009-04-05 15:47:29 i Allmänt

Jag inleder med ett kort på mig och Malin:



Det var mycket trevligt igår kväll. Jättegod mat, drinkar och massa bärs. Malin kom över också. Efter 2 lock öl, 2 vinare och en 70:a vodka drog vi in till stan. Nivå blev det! Så längesen jag var där. Fullt ös blev det och ännu mer drinkar. När klcokan var 01.30 var jag och Gurra tvugna att åka hem. Lite överförfriskade! (Gurra var för ovanlighetens skull fullare än mig) Jag har en jätterolig film på Gurra när vi kom hem. Tänker dock inte lägga upp den. Hahaha! Gurra står och dricker vatten i köket och kämpar hårt för att inte ramla genom att hålla sig i kranen. Ser så jävla roligt ut. Gårdagens citat: (gurra)
"Sluta filma och gå och lägg dig i din jävla säng!". Hahahaha!! Han är för rolig min älskling!


Efter maten blev det drinkar

Söta Malin

Malin och Gurra


Snyggast!

!!!Dagen efter!!!





 

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-04-06 07:43:03

vilka fina kort. hoppas att ni hade det roligt.

Postat av: malin

Publicerad 2009-04-06 09:39:00

Haha!! Vilken rolig kväll de va! :) Gick ni hem såå tidigt(!) Trodde kl va lite mer då... jag klarade mig hålla på fötter till strax efter fyra. Tack för en trevlig kväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela