ackadacka

sol-Måndag!

Publicerad 2009-04-06 16:19:42 i Allmänt

Idag började jag 06.30. Gick upp vid 05.30 så nu är jag hyffsat seg. Det är fint väder ute men jag orkar fan inte hitta på något. Gura är på praktik hela kvällen. Så himla tråkigt! Jag funderar på att rensa ut städskåpet, det står så himla mycket skit där inne. Det var min näst sista dag på Donken idag. Det kändes bra. Blev halvt om halvt dressad av Jasper och Hampus. Bitches! Imorgon ska jag jobba öppning på Pressbyrån. Måste lära mig allt. Ska öppna själv på lördag. *nervöst*  Jag ska slå in Gurras paket idag också. Tjoho! Har köpt massa fina snören och rosetter.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela