ackadacka

Seeeg Söndag!

Publicerad 2009-04-19 16:11:21 i Allmänt

Gårdagen var jättetrevlig. Tack alla som kom! Middag med tårta och massa bärs. Låter inte det hur bra som helst? Det var dock inte lika skönt att gå till jobbet imorse men jag överlevde. 100% OB idag, så va fan! Denna heögen på jobbet hade inte gått utan mig. Stress och kaos hela tiden. "Tur att jag är så strukturerad". Citat Andreas på jobbet! =) Har lite disk kvar att diska sen ser lägenheten bra ut igen. Det har vart ett jävla städandes det senaste. Imorgon är jag LEDIG!! Äntligen! Nu orkar jag inte skriva mer. Kanske bloggar senare, om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela