ackadacka

*Nu ska ni få veta en hemlis*

Publicerad 2009-04-12 21:14:07 i Allmänt

Nu ska jag avslöja en hemlis. Det är inte många som vet om den, bara mina närmsta vänner.=) Jag ÄLSKAR män i uniform. Poliser, väktare, brandmän, militärer och ambulansmän. Och på tal om det sista så träffade jag upp Gurra idag. Han praktiserar som ambulansvårdare (vet inte vad det kallas) och shit, han va så het. Jag vet ju vad och vem jag kommer drömma om inatt och det kommer vara barnförbjudet. Hahaha!!!  =)

Kommentarer

Postat av: my

Publicerad 2009-04-14 20:00:24

Män i uniform ska det ju vara, heeelt klart. Mums

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-21 22:38:22

Hahahaha!! Ja vi har fått många skratt av dina drömmar om män i uniform ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela