ackadacka

Middag!

Publicerad 2009-04-28 16:06:04 i Allmänt

Idag har jag lovat Gurra att jag ska fixa middag tills när han kommer hem. Jag har ju en del att betala tillbaka.=) Men jag kom fan inte på vad jag skulle göra. Gurra fick bestämma.=) Jag har så dålig fantasi. Det bästa är nog om Gurra fortsätter hålla i den delen framöver. Har tvättat också. Jag ogillar verkligen att tvätta. Fast jag gillar det mer nu när vi bor här i Lunden. För när man ska gå till tvättstugan så måste man gå ut på innergården och under lägeneheterna så ligger det olika former av dagis. Alla barnen är ute och leker nu när det är så fint väder. Så när man går ut på gården till tvättstugan så stårdom med öppna munnar och kollar på en. Som små träd med mun och ögon. För dom rör inte en fen. Hahaha!! Så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela