ackadacka

18/4/09

Publicerad 2009-04-18 09:14:59 i Allmänt

Idag fyller min älskling år. Vi ska ha folk hemma och hälften av maten är förberedd. Gick upp 07.30 imorse och var pigg som fan, har kanske att göra med att jag somnade kl nio igår kväll.=)
Jag har redan vart på ica och handlat och gjort plättar till frukost men Gurra sover som ett barn och det ska han få fortsätta göra, han fyller ju faktiskt år. Jag ska jobba 4 timmar idag, 13-17. Lagom tid att jobba på en Lördag tycker jag. Ska försöka dra mig ner till ungdomshjälpen innan jag börjar. Har ju inte vart där på 1 månad typ. =)
Nä dags att ta tag i dagen!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela